2017 Obóz Pustynia 02-09.07.2017 r.

02.07.2017 r. – dzień pierwszy

Zbiórkę wyznaczyliśmy na godzinę 7.00, po sprawdzeniu listy obecności, pożegnaniu z rodzicami i dopełnieniu ostatnich formalności o godz. 7.40 wyruszyliśmy w kierunku Chęcin, gdzie na godz. 12.00 mieliśmy zaplanowany postój i zwiedzanie zamku. Przez całą drogę padał rzęsisty deszcz, ale po przyjechaniu do Chęcin zamienił się w mżawkę i bez przeszkód mogliśmy obejrzeć ruiny zamku i wysłuchać interesującej opowieści przewodnika o historii zamku. Po przerwie ruszyliśmy w kierunku Pustyni, na miejsce dotarliśmy o godz. 16.00, po szybkim przeniesieniu bagaży do pokoi udaliśmy się na obiad. Po obiedzie szybkie rozpakowanie i przygotowanie do pierwszego treningu. Na trening wyszliśmy przy słonecznej pogodzie, trenerzy zaplanowali małe gry wewnętrzne.

Zdjęcia dzień – fot. Andrzej Flis

03.07. 2017 r. – dzień drugi

Poranek poniedziałkowy przywitał nas słoneczną pogodą, po śniadaniu rozpoczęliśmy treningi w czterech grupach na dwóch boiskach, warunki do trenowania są bardzo dobre, boiska trawiaste, równe i dobrze utrzymane. Po obiedzie trenowaliśmy tym razem na jednym boisku. Po kolacji udaliśmy się do sklepu po drobne zakupy.

04.07.2017 r. – dzień trzeci

Kolejny dzień obozu upłynął nam pod znakiem treningów. W czasie pierwszych zajęć musieliśmy mieć przymusową przerwę spowodowaną ulewą, która przeszła nad Pustynią. Później już trenowaliśmy bez przeszkód również zajęcia popołudniowe przebiegały bez zakłóceń. Po kolacji zawodnicy czas wolny wykorzystali na gry i zabawy na boisku.

05.07.2017 r. – dzień czwarty

Znowu obudził nas kogut, chyba zrobimy w końcu z niego rosół. Po śniadaniu wszyscy zawodnicy uczestniczyli w treningu, który rozpoczęliśmy wcześniej ponieważ po zajęciach oglądaliśmy mecz Znicz Pruszków – Stal Mielec. W drużynie Znicza Stali występują obecnie byli zawodnicy Legii Marcin Smoliński i Radosław Majecki z którymi nasi zawodnicy zrobili sobie wspólne zdjęcia. Po meczu młodzi zawodnicy AP Brychczy zbierali autografy od starszych kolegów ze Znicza i Stali. Po obiedzie wszystkie nasze drużyny rozegrały gry kontrolne. AP Brychczy 08 14-0 Garbarnia Kurów, AP Brychczy 06 4-4 Garbarnia Kurów. Mecz AP Brychczy 09 – MULKS Pustynia przy wyniku 2-2, został przerwany przez burze i ulewę. Mecz zostanie powtórzony w czwartek.

06.07.2017 r. – dzień piąty

Po śniadaniu pojechaliśmy na basen, na którym czas nam szybko mija i wszyscy zadowoleni wróciliśmy do ośrodka. Po obiedzie rocznik 2009 rozegrał mecz z MULKS Pustynia i zwyciężył 9-5, zawodnicy z rocznika 2006 rozegrali turniej wewnętrzny natomiast rocznik 2008 trenował. Po kolacji udaliśmy się do sklepu po drobne zakupy.

07.07.2017 r. – dzień szósty

Po śniadaniu przy pełnym słońcu trenowaliśmy na głównym boisku. Po treningu rocznik 2006 udał się na boisko do piłki plażowej gdzie rozegrany został mini turniej piłki plażowej. Po obiedzie zawodnicy, którzy zgłosili się do gry w kapsle wzięli w niej udział, niestety wyścig nie został ukończony i zakończenie wyścigu nastąpiło po kolacji. Po obiedzie wszystkie nasze drużyny rozegrały gry kontrolne. Drużyny z roczników 2006 i 2008 swoje mecze wygrały, natomiast drużyna 2009 mecz przegrała. Przed meczami część zawodników czekała na przyjazd zawodników Znicza Pruszków na trening, żeby zebrać autografy i zrobić sobie wspólne zdjęcie. Dostaliśmy też dedykację od trenera Dariusza Żurawia, który obecnie trenuje zespół Znicza. Wieczorem oglądaliśmy mecz o Superpuchar Legia – Arka.

08.07.2017 r. – dzień siódmy

Po śniadaniu rozgrywamy dwie gry kontrolne, zawodnicy z rocznika 2006 swój mecz remisują, natomiast 2008 wygrywają. Rocznik 2009 trenuje i rozgrywa turniej wewnętrzny. Po obiedzie zawodnicy, którzy są pierwszy raz na obozie przechodzą „chrzest”.

Zamówienia obiadowe na dzień powrotu:

1. Krzysztof Hajkiewicz – makaron z truskawkami i białym serem
2. Daniel Podwysocki – gulasz, kasza, biały barszcz, herbata z miodem
3. Piotr Pyrek – kurczak, ziemniaki, sałata pekińska
4. Franciszek Saski – pizza domowej roboty
5. Julek Sawicz – naleśniki z nutellą, polędwica wołowa, koktajl truskawkowo-malinowy
6. Krystian Ignacak – rosół, makaron z truskawkami
7. Grzegorz Bagrowski – hamburger własnej roboty z sosem barbecue
8. Grzegorz Stefaniak – makaron z sosem carbonara, rosół, yerbamate
9. Tadeusz Hryniewicki – kotlet schabowy, ziemniaki, surówka marchewkowa, rosół
10. Michał Liwartowski – pizza własnej roboty, sok multiwitamina
11. Paweł Mazur – pierogi z kapustą i grzybami lub mięsem, posypane cebulą, pomidorowa, sok pomarańczowy
12. Jaromir Szeląg – pizza własnej roboty, sok pomarańczowy
13. Antoni Gajewski – ryba z frytkami, pizza własnej roboty
14. Oskar Budzyński – spaghetti, kurczak
15. Alek Hołowiński – pizza własnej roboty, sok jabłkowy
16. Jędrzej Nowotka – pizza własnej roboty, sok multiwitamina, pierogi z mięsem i uszka z barszczem czerwonym
17. Julek Liwartowski – pizza własnej roboty
45. Szymon Wójtowicz – schabowy, frytki, ulubiona sałatka, sok jabłkowy
46. Jan Zbroch – pizza własnej roboty

09.07.2017 r. – dzień ósmy

Po śniadaniu pakowanie bagaży, sprawdzenie czy w pokojach nic nie zostało i o godz. 9.50 wyruszamy w kierunku Warszawy, do przejechania mamy 300 km. Pierwszy i zarazem dłuższy postój mamy po przejechaniu 170 km w Iłży. Po krótkim posiłku obejrzeliśmy ruiny zamku w Iłży. O godz. 13.20 ruszyliśmy w dalszą drogę. Bez postoju meldujemy się w Warszawie o godz. 15.30. Wszyscy są bardzo zadowoleni.